Werkgevers enthousiast maken om werknemers met een arbeidsbeperking in dienst te nemen

Werktuig filmde succesverhalen

We hebben werkgevers geprobeerd te laten inzien wat het voor anderen heeft opgeleverd om aan het werk te gaan. Onze filmmaker Esmee Jacobs ging op pad om deze verhalen vast te leggen op beeld. Ieder verhaal vertelden we vanuit 3 perspectieven: de werkmakelaars, de werkgever en natuurlijk de persoon die nu helemaal op z’n plek zit. Bekijk hieronder het succesverhaal van Solomon en Biniam.

Werkgevers online bereiken met advertenties

De start van een campagne ‘Samen werkt het hier écht’

Naast het succesverhaal van Solomon en Biniam, filmde Werktuig ook het succesverhaal van Jaap. Via de kanalen LinkedIn en Facebook voerden we met deze succesverhalen een online campagne voor de Gemeente Hilvarenbeek. We gebruikten teasers van het volledige succesverhaal. Op die manier probeerden we de aandacht van werkgevers te grijpen en ze door te verwijzen naar de landingspagina. Op deze pagina konden zij precies zien wat werkmakelaars voor hen kunnen betekenen. 

Wat levert dat op zo’n advertentie?

Onze beoogde doelgroep klikte in totaal 431 keer op onze advertentie.

Beiden succesverhalen hadden een campagneduur van één maand.

Gem. aantal weergaven op Facebook

Gem. aantal weergaven op LinkedIn

Gem. aantal klikken per campagne

Ook aan de slag met advertenties?

KOFFIE? HEERLIJK