Hoe kun je jouw carrière een update geven?

Ging dat maar zo makkelijk als in de app-store

Gelukkig zijn er organisaties als Leren en Werken Midden-Brabant, waar je met dit soort vragen terecht kunt. In september 2019 stond de Maand van Leren en Werken centraal. Werktuig werd gevraagd om hier een design voor te maken. We openden ons schetsboek met de vraag: ‘Hoe up-to-date ben jij?’ We zochten naar een andere manier om mensen naar ontwikkeling en updates te laten kijken.

Hoezo moet iemand zich ontwikkelen eigenlijk?

We gingen op zoek naar de urgentie

Want ja, hoe maak je mensen bewust die zich niet bewust zijn? Door te kijken wat er gebeurt als er iets wegvalt. Best wel eng als een robot jouw baan overneemt, toch? Kijk, we zijn uiteraard geen doemdenkers, maar we trokken dit een beetje door naar een app-store-achtig-design. En voilà, onze Time To Update campagne was geboren.

Kunnen we iets voor jou updaten?

KLIK HIER VOOR EEN UPDATE

…of voor een lekker bakje koffie.